Uzaktan yerine ofiste birlikte çalışmanın işletmeler için faydalarından önceki yazılarımızda bahsetmiştik. Çalışanlarımızın iş ve özel hayatları arasında bir denge kurma gayretlerine işyeri deneyimlerini benzersiz kılacak geliştirmelerle destek vermemiz gerektiğini artık biliyoruz. Potansiyel bir geliştirme alanı da teslimat yönetimi. Artık hayatımızın o kadar doğal bir parçası ki, online alışveriş yapmamış beyaz yaka kalmamıştır desek abartmış olmayız. Peki, biraz daha ileri gidip yaptığı alış veriş ile ilgili kargo problemi yaşamamış olan yoktur desek? Çalışanlarınız için Kargo karmaşasını çözerek, işyeri deneyimlerine dolayısıyla performanslarına olumlu katkı sağlayabilirsiniz.

Rutin bir online satın alma işleminde çalışanlarınız, aşağı yukarı şunları yaşıyor:

  • Online alışveriş sitelerinde yapılan keyifli araştırma sonunda bir sipariş verip, sabırsızlıkla teslimatı beklemeye başlarlar.
  • Teslim günü, kargo şirketinden gün içerisinde teslim edileceğine dair bildirim alırlar.
  • Şanslı iseler evde kargolarını karşılarlar. Ama çok zaman ya gerçekten evde yokturlar yada evde olup olmamaları gözetilmeksizin “Geldik, yoktunuz”, “Teslim için size ulaşamadık, kargonuz şubede.” gibi iletilerle karşılaşırlar. 
  • Kargoyu teslim almak için şubeye gitmeleri ya da telefon trafiği için uzun mesailer harcanan keyifsiz bir dönem yaşarlar.

İşyerinizde zaten kurumsal kargoları kabul eden bir düzeniniz var. Kişisel kargoları da bu sürece dahil etseniz dahi çok daha az efor ile daha problemsiz bir sisteminiz olacak desek? 

Mevcut muhaberat sisteminizi basit ve daha güvenli yönetmekten, bonus olarak da çalışan memnuniyetinden söz ediyoruz. 

Şimdi, bu kavramı biraz daha genişletelim. Çalışanların işyerine teslim edilen paketleri ne olacak? Yoğun teslimatlar ön büro için ekstra iş yükünü oluşturmayacak mı? 

Vizyoner şirketler; işyeri deneyimlerini iyileştirmek, çalışanlarını memnun etmek  için teslimat yönetimi yazılımları kullanıyorlar .Teslimat yönetimi yazılımları, ön büro personelinin bir paketin varışını belgelemesine ve tek bir tıklamayla alıcısını bilgilendirmesini sağlar. Ön büro yada muhaberat çalışanları, gönderi etiketinin bir resmini çekerek paket teslimatının gerektirdiği zamanı saniyelere indirebilirler.

Çalışanlar; SMS ve  e-posta aracılığıyla kargoları hakkında bilgiler içeren bir bildirim alırlar. Sistem çalışan kargosunu aldıktan sonra, kargonun sahibine güvenli bir şekilde ulaştığını kaydeder. Böylece, Teknolojik etkiyle başarılı iş yeri deneyimi sağlanır.

Geleneksel yöntemlerde teslimat sayısı arttıkça, kayıp veya yanlış teslim edilen kargo ihtimali artar. Bu durum oldukça sık rastlanan önemli bir problemdir. 

Teslimat yönetimi yazılımı bu sorunu tamamen ortadan kaldırır!

Otomasyon insan hatasını engeller. Ön büro veya muhaberat personeli; paket teslimatlarını manuel olarak aldığında unutmai basit bir yazım hatası veya yanlış rakam, bir kargoyu bulunamaz hale getirebilir.

Kargo, alıcıyla iletişime geçilmediği sürece muhaberat odasında veya lobide bekleyebilir. Ancak alıcılara teslimat süreçleri hakkında bildirimde bulunmak operasyonel açıdan zor bir süreçtir, manuel olarak yapılan teslimat yönetimlerinde bildirim sistemleri hataya oldukça elverişlidir. Teslimat yönetimi yazılımı bu süreci uçtan uca otomatikleştirir. 

Teslimat sonrası paket takibi

Kargom nerede? Çalışanlar kargolarını bir yerden mi alacak yoksa birisi onlara teslim edecek mi?

Teslimat yönetimi yazılımı; kargo teslim alındıktan sonra konumu hakkında alıcılara sürekli olarak bildirimler göndererek onları güncel tutar. 

İşleriniz için zaman kazanın. 

Tekrarlayan ve zaman alan operasyonların otomatize edilmesi, çalışanlara daha zorlu işler üstlenmeleri adına zaman kazandırır. Otomasyonlar; bu operasyonları yapanların yerine geçmez. 

İlgili personeller İş yeri deneyimini geliştirmek için daha yeni ve önemli sorumluluklar alabililer. Kazandıkları Vavaktikitlerini ziyaretçi deneyimi,  çalışan misafirperverliği, lobi yönetimi, etkinlik planlama ve daha fazlası için değerlendirebilirler.

NOQNOQ İLE TESLİMAT YÖNETİMİNİZİ KOLAYLAŞTIRIN

Noqnoq teslimat sürecini akıllı teknoloji ile otomatik hale getiriyor ve basitleştiriyor. Noqnoq ile bütün bu karmaşayı çözmek için yapmanız gereken tek şey fotoğraf çekmek! Yanlış okumadınız, sadece etiketlerin fotoğrafını çekin ve kalan bütün işi noqnoq halletsin…

Platformu 14 günlük deneme süresiyle (kredi kartı gerekmez) ücretsiz olarak deneyebilir veya ekibimizle bir demo rezervasyonu yapabilirsiniz .