Koronavirüs ile mücadelemiz sürerken hepimiz önlem alıyor, yepyeni bir hayata uyum sağlamaya çalışıyoruz. Salgının yayılmasını yavaşlatmak adına büyük çoğunluğumuz evden çalışma  düzenine geçtik. Sosyal mesafe, güvenlik ve ölçmenin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladığımız bu günlerde iş yerlerimizin de güvenliğini sorguluyoruz. 

Ofis binalarımızın güvenliği söz konusu olduğunda ön büro ilk bariyerimizdir.  Yetkililer, halk sağlığını korumak için çeşitli tedbirler alırken bizler için de çalışanlarınızı, iş yeri ya da binanıza gelen ziyaretçileri korumak ve onlar için alabileceğimiz  tedbirleri yönetmek hayati önem taşıyor. Akıllıca kurgulanmış bir ziyaretçi yönetim sistemi ile benzer tehditlerde karşı iş yerimizin güvenli bir şekilde korunmasını sağlayabiliriz. 

Noqnoq Akıllı Resepsiyon gibi ziyaret yönetim sistemleri de, bu koruyucu önlemler için doğrudan avantaj sağlıyorlar. Bunları sizin için listeledik. 

1-Henüz davet aşamasında tam ve doğru bilgi alınmasına, ziyaretçilere tedbirlerin aktarılmasına ve yurt dışı teması gibi özel konulara değinilmesine olanak tanır. Noqnoq gibi, ziyaret davetinin otomatik olarak yapıldığı sistemlerde, daveti alan kişiye, davet detaylarını içeren çok detaylı bir e-posta gidiyor. Bu e-posta içerisine, pek çok bilgiyi geçici şekilde ekleyebilmek mümkün. Yurt dışı teması olan, kendisi ya da çevresindeki kişiler karantina altında olan ziyaretçiler için uyarıları davet maillerinde belirtebilirsiniz. SMS ya da e-mail yolu ile iletilen davetler üzerinden oluşturulan ziyaretleri erteleme ya da iptal etme şansı da var.

2-Doğrudan teması azaltır: Noqnoq Akıllı Resepsiyon’un sağladığı hijyen avantajlarından belki de en önemlisi, temas edilen eşyanın ciddi şekilde azaltılması. Eski yöntemler ziyaretçiye yüzlerce kişinin temas ettiği bir giriş kartının verilmesi, herkesin kullandığı bir kalemle imza attırılması gibi ciddi hijyen ihlallerine sebep oluyordu. Oysa Noqnoq ile sadece iPad ekranına dokunuluyor ve bu temas öncesi ve sonrası, antiseptik kullanımıyla çözülebiliyor. 

3-Karşılama ekranında hijyen tedbirlerine ilişkin açıklamalar ve uyarılar eklenebilir: Noqnoq’un özelleştirilebilir ekranları sayesinde giriş ekranları iş yeri ya da binanızda koronavirüs ile ilgili aldığınız tedbirleri ya da kuralları içeren uyarılar ekleyebilirsiniz.

4-Açık rıza ve gizlilik sözleşmeleri içerisinde eklenebilecek ziyaretçi kabul şartları belirtilerek imza alınabilir: Noqnoq Akıllı Resepsiyon, İş yeri ya da binanızda koronavirüs için alınan önlemler ve gelen ziyaretçilerin bu konuda kabul etmiş sayılacağı konularla ilgili açık rıza alabilmenize ya da aydınlatmanıza imkan tanır.

5-Sosyal teması azaltır: Noqnoq Akıllı Resepsiyon’un ön büro elemanlarıyla sosyal teması ciddi şekilde azaltması da önemli bir avantaj. Gerekirse entegrasyonlarla ön büroyla temasa hiç gerek kalmıyor. Yardım istenirse, ön büro ziyarete dair bilgileri bilgisayar ekranında görebildiği için yine uzaktan yardım edebilme şansına sahip. Örneğin gerekirse Noqnoq dashboard üzerinden check-in işlemi manuel olarak gerçekleştirebilirsiniz.

6-Banko önündeki birikmeleri azaltır: Noqnoq çok hızlı bir sistem olduğu için bankoda birikmeyi ciddi şekilde azaltsa da, olası bir durumda kolaylıkla arkasında mesafeli bir sıra oluşturulabilen bir yapı sunuyor. Örneğin gerekirse ön büro bankosundan biraz daha uzağa konumlandırılabilir. Bu anlamda, sırada beklerken virüse maruz kalma ve ön büronun enfekte olma risklerini de en aza indiriyor.

7-Davetsiz ziyaretleri engeller:  Noqnoq, ziyaret davetine dayalı bir sistem olduğu için, davetsiz girişlerin minimuma indirilmesi ve binaya gelen insan yükünün ciddi şekilde azaltılması sağlanıyor.

8-Ziyaretçiler ile ilgili kayıtlara hızlı bir şekilde ulaşılmasını sağlar: Noqnoq Akıllı Resepsiyon, iş yeri ya da binanıza son 14 gün içerisinde ziyaret eden ziyaretçilerin kayıtlarına ulaşmanızı ve virüs şüphesi ile karşılaşılması durumunda geriye dönük kayıtların en hızlı şekilde rapor haline getirilmesini sağlar.

9-Kargo elemanlarıyla alıcı temasının sıfıra indirilmesini sağlar:  Noqnoq Kargo uygulamasıyla kargolar bir yerde üst üste istiflenip, sadece etiket fotoğrafları çekilerek alıcıya bilgi ulaştırılabiliyor. Alıcı da kargosunu sonraki bir zamanda gidip alabiliyor. Bu şekilde Kargo elemanlarının bina içine girmesi engellenirken, kargo süreci de çok daha derli toplu işletilmiş oluyor. 

10-Acil durum senaryolarındaki esneklik sağlar: Salgında, örneğin hükümetin alacağı bir karara bağlı olarak bina içindekilerin acil bir eylem durumuna geçmesi gerekiyorsa, bu bilgilendirme Noqnoq ile tüm ziyaretçi ve personele en hızlı şekilde yapılabilir. 

Dileğimiz tabii ki tüm bunlara gerek kalmaması ama yine de Noqnoq Ziyaret Yönetim Sistemi’nin Koronavirus veya olası herhangi benzer bir senaryoda sağlayacağı avantajları göz ardı etmeyin istedik. Sağlıklı günler dileriz.